Sedärja

2011-04-30 @ 23:51:55

Hej det var ett tag sen jag skrev på bloggen. Har haft mycket nu både inom jobbet och privat. Jag har fått ärva en oanvänd grill av grannen, sett en massa NHL-slutspel och grillat god mat.
Såg precis tre kronor förlora på straffar mot norge i hocqkey vm.
Om jag backar några timmar så hade min kusin och hennes man anlänt till oss för lite god mat och dryck.
Vi grillade vitlöks marinerade fläskfileer och mumsade skivad enrisrökt bastu korv(tack Anders). Till detta serverades pommes, bearneasesås och sallad.
Detta var mycket omtyckt så kändes det nästan dumt att  bara ta 1 bit kladdkaka med grädde.
Jag har även upptäckt hur kul Ellie tycker det är att hoppa på varorna i kundvagnen. Inget ont menat, hon är min ögonsten.
Läste en artikel i Sportbladet att frankrike hade ett rasistiskt landslag i fotboll!? Det har vi ju vetat sedan cantona i "misstag" kallat seedorf för talanglös apa som borde dra tillbaka till djungeln. Antar att apan vann denna ronden;-)
Jaja ska försöka vara flitigare här igen.
All makt åt tengil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: